Se ois taas Lauantai! On kirjottelu taas unohtunu, ku on ollut ohjelmaa paljon. Valmistauduin viikolla siihen, että se mun serkku sieltä Kemijärveltä tulis tänne, mutta ei sit tullutkaan. Noh tulihan ainakin siivottua paikat putipuhtaaksi taas vaihteeks. =)

bd236gif.gif

Mulla oli tällä viikolla työssäoppimisjaksolla näyttöviikko, kun meillä on ne asiakaspalvelun näytöt. Kyllähän tää ainakin mun mielestä meni ihan kohtuu hyvin ja luulen, että myymäläpäälikkökin on samaa mieltä. Saa nyt nähdä sit Maanantaina, et mitä se sanoo. Enään kolme päivää työssäoppimista ja sit takas kouluun. Ihan kiva palata taas vaihteeksi koulunpenkille ja nähdä koulukaverit. =)

Tänään käytiin äiskän, siskon ja siskon lasten kanssa shoppailemassa. Kaikki osteli vähän vaatteita yms... Itse löysin topin ja semmosen kivan valkosen perus pitkähihasen paidan. Sit ostin ninjasta rannerenkaan ja iiiiihanan sormuksen. Mulla on kauheen vaikee löytää sormuksia, ku sormet on niin paksut, ku elimistö kerää nestettä. Nyt löysin vihdoinkin sopivan ja nätinkin vielä. Alhaalla koruista kuva.

1260635.jpg

Huomenna meen kaverin kanssa kuntosalille, kun se pyyteli jo tänään, mutta ku meninki sit kaupungille. Täällä lahteen tuli joulun alla semmonen vapaa-aika keskus ni siellä on tosi upee kuntosali, ni sinne mennään huomenna. Oon käyny siellä kerran, mut se on vähän kallis paikka, et ei siel kyl ihan joka päivä raaski käydä.

Mutta nyt lopeatn lörpöttelyn ja meen suihkuun. Hyvää Lauantai-illan jatkoa kaikille! =D