Taas on kirjottelu jäänyt, kun ei tosiaan työpäivien jälkeen oikein jaksa naputella. Onneksi alkoi viikonloppu! HUH! =) Huomena meen ysäväni Even kanssa syömään, kun sillä on maanantaina synttärit, niin mennään niitä juhlistamaan ravintolaan. =)

big SuperSmileys (62)

Sanna (siis mun isosisko) tuli tänään lastensa kanssa meille yöksi. Saunotaan myöhemmin ja sit juodaan ehkä parit siideritkin. =P Sit tehdään myöhemmin vielä salaattia iltapalaksi. Ihanaa! =)

Mutta töissä on mennyt ihan hyvin. Ei ole sattunut mitään vakavampia virheitä, eikä toivottavasti tapahdukkaan. Vielä olis 1½ viikkoa työssäoppimista ja sit takas koulunpenkille. Kyllä mä haluisin jo kouluun, kun alkaa tuo kassalla kökkiminen jo vähän puuduttaa. Jalatkin on niin pirun kipeät aina, kun kotiin tulen. =(

Ens viikonloppuna tulee näillä näkymin mun serkku tänne lahteen viikonlopuks. Se asuu Kemijärvellä ja tulee sieltä asti meille. Se on mun ikänen, enkä mä muista sitä kovinkaan hyvin, kun olen nähnyt joskus tyliin 3 vanhana. =) Mutta siskot ja äiskä muistaa. Silläkin on jotain vikaa sydämmessä, siis kun mullakin on sydänvika. Mulla on siis yksikammioinen sydän, se on synnynnnäinen vika. En muista olenko kertonut siitä vielä, mutta nyt kerroin. =)

big SuperSmileys (192)

Mutta nyt toivotan oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Ps: Unohdin kertoa, että täälläkin on satanut nyt pari päivää kivasti lunta ja maa on ihan valkonen. Ihanaa tulee se talvi sittenkin! =)

Ai että mä rakastan noita hymiöitä, joita Keijun kuvamaailmasta löytyy. =D