Heippa! On taas jäänyt kirjottelu, kun on ollut paljon tekemistä. Viikonloppu meni oikein mukavasti. Lauantaina pidettiin pienimuotoiset halloween pirskeet. Kummatkin siskoni tuli avomiesten kanssa ja Sanna tietenkin lastenkin kanssa meille saunomaan ja muuten viettämään iltaa. Tehtiin äipän kanssa pizzaa meille. Kahdeksan pizzaa tuli väännettyy, mutta kyllä oli syöjiäkin. Koristelin kodin halloween koristeille. Selina (siis mun siskon tyttö, joka on 6v) oli aivan innoissaan kaikista koristeista ja sit ku annoin sille sellaset vilkkuvat noitasarvet, niin sen ilme oli kuin jouluna. Eli tosi hauskaa oli.

fetes92.gif

Sunnuntaina sitten autettiin Sannaa ja hänen perhettään muuttamaan uuteen kotiin. Minä tosin hoidin lapsia aamupäivän, kun ei niitä voinut sinne jalkoihin pyörimäänkään jättää. Oli ihan kiva hoidella vaavelia ja Selinaa. Sitten kun Sanna myöhemmin päivällä tuli meidät hakemaan, niin näin ensimmäistä kertaa sen uuden kämpän. Aivan unelma kämppä niillä. Se on hirmu iso ja mikä parasta, niin siellä on iso iso iso sauna ja POREAMME! Ihanaa! Jäätiin äipän kanssa niille sitten yöksi, kun autettiin purkamaan kamoi ja laittamaan paikkoja kondikseen. Pääsin testaamaan sitä ihq poreammetta. Oli ihana loikoilla siinä.

bd240.gif

Aamulla sitten lähdin linkulla sieltä kouluun. Joo...kouluhan se taas alkoi ja syysloma hurahti sen siliän tien. No onneksi ei ollut kuin kaksi tuntia koulua, kun menin opolle heman juttelemaan ja se sanoi, että saan ottaa tästä jaksosta yhden valinnaisen pis, kun olen viime vuonna suorittanut niin paljon valinnaisia. No menin sinne opon luoksi siksi, kun ennen lomaa menin ensimmäistä kertaa Linuxin tunnille (kun siis olin sen valinnaiseksi ottanut), no se olikin joku jatkokurssi, joten enhän mä tajunnut siellä yhtään mistään mitään. Joten sain sit ottaa sen pois ja nyt mulla on perjantaisin VAPAAPÄIVÄ! Jipii! =)

No mutta nyt pitää lähteä kauppaan, että kirjottelen taas joku päivä. Heipp! =)